დღე-1
კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.
კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.
- სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა.
- ისტ- კომპეტენციები მასწავლებლებისათვის.
- ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში.
- ისტ-ის სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და ამოცანები. სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები.
- ელექტროული ფოსტა gmail.com
- გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები. გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.
- გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში. D-GP-IP
- ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება. საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები.
- სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში
- სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
- პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები.
- D-GP_IP სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება.
- სასწავლო პრეზენტაციის დემონსტრირება.
- ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაშის გამმოყენება სასწავლო პროცესში
- აუდიო- ვიდეო საშუალებებისა და ვებ გვერდების გამოყენება სასწავლო პროცესში
- კლასის მართვა ტექნოლოგიების გამოყენებით.
- ელექტრონული დღიური-ბლოგი.
- სწავლის შეფასება- ელექტრონული რუბრიკა MS Word; MS Exssel-ში.
- გაკვეთილის შეფასება . რუბრიკების დამზადება
- ისტ-ის გამოყენება ,მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის. ელექტრონული ცხრილების შექმნა.
- ბლოგის მართვა.
- სასწავლო პროექტის მომზადება, დაგეგმვა.
- Googl-ის სერვისები. დისკი
- ბლოგის რედაქტირება
- დისტანციური სწავლება
- Googl-ის სერვისები- დისკი , ბლოგი თარჯიმანი.
- ბლოგის, კურსის რესურსების პრეზენტაცია.
- ეთიკური ნორმებისსა და კანონმდებლობის დაცვა ისტის გამოყენებისას
No comments:
Post a Comment